
Technologie štítů

Technologie štítů je důležitá pro výzkum nových technologií, lodí a obranných zařízení. Každá další úroveň zvyšuje efektivitu štítů o 10% ze základní hodnoty.
Síla štítu určuje poškození, které jednotka vydrží každé kolo, dokud se nepoškodí pancíř.
Každá jednotka má štít: elektromagnetický "kryt", který absorbuje část způsobeného poškození. Pokaždé, když je jednotka zasažena, poškození je částečně nebo úplně (v závislosti na síle štítu) absorbováno štítem jednotky, čímž je chráněn pancíř. Význam štítu spočívá v tom, že je obnoven na konci každého kola.
Efekt odražení
Pokud má útočná síla útočící lodi méně než 1 % síly štítu bránící lodi, je střela odražena štíty.
Příklad: Lehký stíhač má sílu útoku 50, zatímco Hvězda smrti má sílu štítu 50 000. Útočná síla Lehkého stíhače je tedy 0,1% síly štítu Hvězdy smrti, a proto budou střely Lehkého stíhače na Hvězdu smrti odraženy. I v případě, kdyby bylo Lehkých stíhačů např. milion, tak nikdy HS nezničí.
Herní popis
Technologie štítů zahrnuje výzkum nových způsobů poskytování štítů za pomoci energie a tak je činí výkonnějšími a odolnějšími. Každá úroveň zvyšuje výkonnost štítů o 10% ze základní hodnoty.
Požadavky
- Energetická technologie - Level 3
- Výzkumná laboratoř - Level 6
Požadavek pro
- Gaussův kanón (Level 1)
- Recyklátor (Level 2)
- Malý planetární štít (Level 2)
- Hyperprostorová technologie (Level 5)
- Průzkumník (Level 5)
- Velký planetární štít (Level 6)
- Rozparovač (Level 6)